Marketing an Introduction

Clica na imagem para veres mais fotos do livro.

Este livro está na lista de favoritos de 2 utilizadores.

Marketing an Introduction
Autor(a)
Gary Armstrong, Philip Kotler, Michael Harker, Ross Brennan
Editora
Prentice Hall
Género Literário
Livros Escolares
Não ficção
Sinopse

This accessible overview helps learners master the basic principles and practices of modern marketing in an enjoyable and practical way. Its coverage balances upon three essential pillars: (1) theory and concepts; (2) practices and applications; and (3) effective learning tools. A four-part organization details topics under the headings of: understanding marketing and the marketing management process, assessing opportunities in a dynamic marketing environment, developing marketing strategy and the marketing mix, and extending marketing. For individuals interested in taking an intriguing, discovery-filled journey to the business of marketing--in sales forces, retailing, advertising, research, or any other areas.

Idioma
Inglês
Preço
9.00€
Estado do livro
Muito bom: lombada intacta, miolo em excelente estado, ligeiras marcas na capa.
Possibilidade de entrega em mãos: Viana do Castelo, Porto (Campanhã), Aveiro
Quero comprar
Sobre o/a vendedor/a

mariaportela

Métodos de pagamento: Transferência bancária e MbWay